SWETER -PUDROWA ZIELEŃ 25003-3
90,53 
Towar chwilowo niedostępny.
Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) Dodaj opinię

Miękki, przyjemny w dotyku krótki sweter z włosem.

MODEL 25003-3 Uniwersalny
Długość całkowita  
Szerokość w biuście  
Długość rękawa zewnętrzna  

 

Reklamacje.
Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy nie później niż do 7 dni od daty odbioru przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć opis wady.
Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w hurtowni objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.  
Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego. 
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek natychmiast poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady i opis miejsca wystąpienia wady. 
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem. 
Do każdej przesyłki dołączona jest faktura VAT lub paragon, które stanowią jedyną podstawę gwarancji. 
Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji firma  ma 14 dni.

- Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu przedmiotu do Dystrybutora quesse.pl
- Paczki za pobraniem nie będą odbierane. 
- Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru zaraz po jego otrzymaniu i poinformowaniu nas o wadzie telefonicznie lub pisemnie.
- W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli aktualny stan magazynowy na to pozwala. Jeśli wymiana jest nie możliwa z powodu zwrotu, klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar na inny lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
 

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Polecane