Uwaga!
Wymiary w cm : |
S | M | L | XL | XXL | XXXL |
---|---|---|---|---|---|---|
Biust | 80 - 90 | 84 - 94 | 88 - 98 | 99 - 105 | 105 - 110 | 110 - 115 |
Pas | 68 - 78 | 72 - 82 | 76 - 84 | 85 - 95 | 96 - 104 | 105 - 110 |
Biodra | max 96 | max 100max | 104 | max110 | max 115 | max 124 |
Dł. od paszki | 71 | 71 | 72 | 71 | 70 | 70 |
Dł. od ramienia | 91 | 91 | 91 | 91 | 91 | 94 |
Sukienka z zamkami i kieszonkami. Uszyta z grubego materiału pętelka z nadrukiem w beżowe koła.
Reklamacje.
Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy nie później niż do 7 dni od daty odbioru przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć opis wady.
Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w hurtowni objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.
Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek natychmiast poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady i opis miejsca wystąpienia wady.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Do każdej przesyłki dołączona jest faktura VAT lub paragon, które stanowią jedyną podstawę gwarancji.
Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji firma ma 14 dni.
- Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu przedmiotu do Dystrybutora quesse.pl
- Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
- Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru zaraz po jego otrzymaniu i poinformowaniu nas o wadzie telefonicznie lub pisemnie.
- W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli aktualny stan magazynowy na to pozwala. Jeśli wymiana jest nie możliwa z powodu zwrotu, klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar na inny lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
Twoja opinia może być pierwsza.