Uwaga!
Wymiary : |
S | M | L | XL | XXL |
---|---|---|---|---|---|
Biust | max 100 | max 104 | max 107 | max 114 | max 118 |
Pas | max 84 | max 90 | max 92 | max 96 | max 100 |
Biodra | 88 - 100 | 90 - 104 | 92 - 106 | 96 - 110 | 100 - 114 |
Dł. od pachy | 83 | 83 | 83 | 84 | 86 |
Dł. od ramienia | 103 | 104 | 104 | 108 | 110 |
Sportowa sukienka z rękawkiem 3/4. Wykonana z elastycznej - polskiej wiskozy z napisami. Przy wyborze rozmiaru należy kierować się obwodem w biodrach.
Reklamacje.
Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy nie później niż do 7 dni od daty odbioru przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć opis wady.
Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w hurtowni objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.
Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek natychmiast poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady i opis miejsca wystąpienia wady.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Do każdej przesyłki dołączona jest faktura VAT lub paragon, które stanowią jedyną podstawę gwarancji.
Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji firma ma 14 dni.
- Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu przedmiotu do Dystrybutora quesse.pl
- Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
- Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru zaraz po jego otrzymaniu i poinformowaniu nas o wadzie telefonicznie lub pisemnie.
- W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli aktualny stan magazynowy na to pozwala. Jeśli wymiana jest nie możliwa z powodu zwrotu, klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar na inny lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
Twoja opinia może być pierwsza.