Uwaga!
MODEL 44002-4 | S | M | L | XL |
Szerokość w biuście | 36 | 38 | 40 | |
Szerokość w talii | 36 | 38 | 40 | |
Szerokość w biodrach | 40 | 42 | 44 | |
Długość | 155 | 155 | 155 |
Reklamacje.
Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy nie później niż do 7 dni od daty odbioru przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć opis wady.
Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w hurtowni objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.
Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek natychmiast poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady i opis miejsca wystąpienia wady.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Do każdej przesyłki dołączona jest faktura VAT lub paragon, które stanowią jedyną podstawę gwarancji.
Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji firma ma 14 dni.
- Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu przedmiotu do Dystrybutora quesse.pl
- Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
- Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru zaraz po jego otrzymaniu i poinformowaniu nas o wadzie telefonicznie lub pisemnie.
- W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli aktualny stan magazynowy na to pozwala. Jeśli wymiana jest nie możliwa z powodu zwrotu, klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar na inny lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
Twoja opinia może być pierwsza.